Гарантія та повернення

Вітаємо в онлайн магазині Sleepmarket! В цьому розділі ви можете ознайомитись з умовами надання гарантії на наші товари.

Ми надаємо гарантію на матраци та подушки, скористатися якою ви можете в разі виявлення у продукції дефектів за наявності коректно заповненого гарантійного талона. Відомості про гарантію для відповідного виробу ви знайдете в документі «Гарантійний талон», який завжди додається до виробу під час покупки.

Матраци, вироблені на фабриці компанії Family Sleep мають висновок від санітарно-епідеміологічної експертизи України і виготовлені в повній відповідності до вимог і розпорядженнями Державного стандарту ГОСТ 19917-93, а саме «Меблі для сидіння і лежання». Період гарантійного обслуговування – 18 місяців з дня покупки матраца.

Виріб після зняття заводської упаковки може мати характерний запах, який зникне через декілька днів. Це не є причиною для звернення по гарантійному обслуговуванню.

В разі виявлення виробничого браку, ви можете обміняти товар на такий самий або отримати повернення вартості замовлення.

Порядок  повернення товару належної якості:

  • повернення товару в онлайн магазин відбувається згідно діючого законодавства України;
  • повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця;
  • при поверненні покупцем товару належної якості, онлайн магазин по факту надходження товару, що повертається, перераховує покупцеві грошову суму, що була сплачена за товар з відрахуванням суми компенсації витрат онлайн магазина пов’язаних з доставкою товару покупцеві;
  • покупець має право відмовитися від поставленого товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання товару виключно за умови, що збережено товарний вид, споживчі властивості товару, упаковку, ярлики та розрахунковий документ (електронний документ, квитанцію, товарний чи касовий чек, квиток, талон або інший документ, що підтверджує факт отримання коштів, із зазначенням дати здійснення розрахунку).

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  • незадоволеність відносно міри комфортності виробу;
  • виріб нестандартного розміру, який було виготовлено за індивідуальним замовленням, але розмір не підійшов через направильні заміри покупцем;
  • западини завглибшки не більше 3 см, що виникають від лежання на матраці;
  • виріб, який прийшов в непридатність через неправильне використання;
  • матрацний чохол;
  • зміни по структурі, що виникли через використання матраца на неякісній і не відповідній основі

Для збільшення терміну експлуатації матраца і збереження естетичних властивостей чохла рекомендується:

  • перевертати і міняти положення матраца кожні 6 місяців;
  • використовувати наматрацник і підматрацник;
  • дотримуватися рекомендаціям по використанню, які прописані в Інструкції з експлуатації.

Транспортні послуги з повернення/заміни сплачує:

  • покупець, у випадку, коли є необхідність замінити один стандартний розмір на інший;
  • покупець, у випадку відмови від замовлення належної якості через інші причини, але за умови збереження товарного вигляду, споживчих властивостей товару, упаковки, ярликів та розрахункового документу;
  • онлайн магазин Sleepmarket, у випадку, коли виявлено дефект продукції та необхідні його подальша заміна.